Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a megrendelést?

Mivel a termékek megtalálhatók üzletünkben, így a munkanapon 12 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feladjuk, így a szállítási idő kb. 1-2 munkanap.

Mennyi a szállítási díj?

Miután kosárba tette a termékeket a rendszer súly alapján kiszámítja a várható szállítási költséget.

Melyik futárcég fogja hozni a csomagomat? MPL-el dolgozunk.

A futárnál lehet fizetni készpénzben/kártyával? Igen, készpénzzel és kártyával is fizethet a futárnak.

Kérhetem csomagpontra/foxpost-tal stb. a szállítást? Sajnos nem.

Rendelhetek külföldre is? Sajnos csak Magyarországon belül vállalunk csomagküldést.

Kapok értesítést a szállítás előtt?

Az MPL fog értesítést küldeni a kiszállítás várható időpontjáról és a csomag nyomkövetési azonosítójával, a rendelésben megadott e-mail címre vagy sms-ben a mobilszámra. Rendelés leadásnál ezért fontos ellenőrizni, hogy helyesek e a megadott adatok.

Nem tudtam átvenni a csomagot, mit csináljak?

Ha az első alkalommal sikertelen volt a kézbesítés, a futárcég a következő munkanapon ismét megpróbálja leadni a csomagot. A második sikertelen kézbesítés után értesítést hagy a címen, hogy a legközelebbi postán lesz átvehető a megrendelés még 5 munkanapig. Átvételkor az értesítőt fogják kérni a postán.

Fizetés

Fizethetek online?

Igen, a rendelést online, bankkártyával is ki lehet fizetni, a Stripe rendszerén keresztül.

Biztonságos a fizetés a Stripe-on keresztül?

Igen. A Stripe adatkezelési tájékoztatója ezen a linken olvasható. A rendelés leadásával elfogadja a Stripe adatkezelését is.

Hibát írt ki a rendszer a fizetésnél, mit csináljak?

Nézd meg, hogy a bankodnál nincs e jelenleg valami technikai probléma ami miatt gond lehet a fizetéssel. Ellenőrizd, hogy jól írtad e be a kártyán szereplő adatokat és a kártya sincs lejárva. Ha a probléma továbbra is fennáll, hívj fel minket a 06-1-352-83-90-es telefonszámon és egyeztetünk a megoldásról. Hétköznap 8:00 és 16:30 között vagyunk elérhetők.

Vásárlás

Van üzlet ahol személyesen is lehet vásárolni?

Igen, a 1075 Budapest Síp u. 16-18. szám alatt megtalálsz minket, rendelés nélkül is lehet vásárolni az üzletben. Bankkártyával és készpénzzel is lehet fizetni. Hétfőtől péntekig 8:00-tól 16:30-ig tartunk nyitva.

Magánszemélyként is lehet vásárolni?

Igen, bárki vásárolhat nálunk.

Nem kaptam visszajelzést a rendelésemről.

Lehetséges, hogy a spam mappába került a visszaigazolás, kérjük először ezt ellenőrizd, illetve rendelés véglegesítés előtt azt is nézd meg, hogy az e-mail címedet helyesen írtad e be. Ha még így sem érkezett meg a visszajelzés akkor a rendszer nem fogadta be a rendelésedet, hívj fel minket a 06-1-352-83-90-es telefonszámon és egyeztetünk a problémáról

Rosszul adtam le a rendelést, tudom módosítani?

A rendelés leadástól számított 30 percen belül van lehetőség módosításra, ezt e-mailben (info@balogcimke.hu) tudod megtenni a rendelésszámodra hivatkozva vagy a visszaigazolásra válaszolva.

Nem lett jó a méret/cserélni szeretném a terméket, mi a teendő?

Írj róla e-mailt (info@balogcimke.hu) a rendelésszámoddal, hogy mit szeretnél cserélni mire/mit szeretnél visszaküldeni és a többit intézzük. Amennyiben nem a mi hibánkból kaptál rossz méretet (a rendelésedhez képest rossz méret volt a csomagodban), úgy a visszaküldés szállítási díja Téged terhel. Üzletünkben díjtalanul tudjuk cserélni a terméket abban az esetben ha nem lett használva és nem hiányzik a csomagból, nincs megbontva. Hiányos csomagot nem tudunk cserélni/visszavenni. A méretcseréből adódó esetleges árkülönbözet a vásárló részéről külön fizetendő vagy levásárolható.

Hiányzott egy termék a csomagomból.

Elnézést a hibáért, ha írsz egy e-mailt az info@balogcimke.hu címre hogy mi maradt ki a rendelésedből, akkor a kollégák intézik és szállítási költség nélkül pótoljuk a hiányt.